سئو و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

همانطور که قبلا گفته شده و به الطبع میدانید سئو یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در کسب و کارهای دیجیتال است. سئو میتواند به شما کمک کند ورودی خود را از گوگل به عنو.ان مهمترین مولد ترافیک برای .بسایتتان افزایش دهید. اگر اصول سئو را به خوبی در سایتتان پیش ببرید جایگاه بهتری در صفحه نتایج کسب میکنید و بالطبع ورودی های بیشتر و درامد بیشتری از وبسایت خواهید داشت.

امروزه عموم وبسایت ها و کسب کارهای جدید بر پایه وردپرس پایه گذاری میشوند. وردپرس تولید محتوا در فضای دیجیتال را بسیار اسان کرده و به علاوه تا حد زیادی میتواند خواسته های انواع کسب و کارها در طراحی وبسایت را براورده سازد به همین علت استقبال از وردپرس به شدت بالاست و پیشبینی میکنم که در اینده نیز این روند ادامه و حتی افزایش پیدا کند. به همین جهت هر مشاور و متخصص سئو باید در زمینه سئو وردپرس مهارت و تسلط مناسبی داشته باشد.

یوست سئو در واقع یک افزونه است به راحتی روی وردژرس نصب شده و امکانات بسیار مطلوبی برای کمک به وبمسترها در جهت سئوی سایت ارائه میدهد. یادتان باشد افزونه یوست به تنهایی نمیتواند کمکی به شما بکند و این شما هستید که باید شیوه استفاده از افزونه را یاد بگیرید و وبسایت و محتوایتان را سئو کنید.

 

آموزش افزونه وردپرس سئو با آموزش نصب افزونه yoast seo آغاز میشود. ابتدا باید این افزونه را در وردپرس نصب و فعال کنیم و سپس میتوانیم از امکانات این افزونه در وردپرس استفاده کنیم. بخش بزرگی از دوره آموزش سئو وردپرس به آموزش یوست اختصاص پیدا میکند. اموزش کامل سئو وردپرس قطعا نکاتی به غیر از اموزش یوست نیز خواهد داشت اما با کمک یوست میتوانیم تقریبا عمده نیازمان در زمینه سئو درون صفحه را برطرف کنیم. در مطلبی که در وبسایت ما در زمینه آموزش سئو با افزونه yoast seo منتشر شده است میتوانید با بهبود سئو در وردپرس اشنا شوید و در وبسایت خود استفاده نمایید. اینکه Yoast چیست و چگونه از یواست سئو برای کسب رتبه بهتر گوگل استفاده کنیم در این مطلب مورد بحث قرار گرفته است.

 

وقتی این ابزار وردپرس سئو را روی وبسایتتان نصب میکنید، نیلز دارید که پیکربندی سئو برای اولین بار به صورت اصولی انجام دهید تا یوست به بهترین شکل امکاناتش را به وبسایت شما ارائه نماید. همچنین ممکن است بخواهید تغییر زبان افزونه yoast را یاد بگیرید و در وبسایتتان به کار برید و یا اینکه نمره خوانایی در وردپرس را بررسی کنید و به ان مسلط شوید که این موضوعات را نیز میتوانید در پست کامل ما در زمینه یوست سئو بخوانید و استفاده کنید.

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • تکنولوژی برتر