سئو و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

خوشبختانه ، ابزارهای بسیار خوبی برای جستجوگرها وجود دارد. اگر یک سایت وردپرسی دارید ، تعدادی پلاگین وجود دارد که می توانید نصب کنید که واقعاً به شما کمک می کند. کدومشون؟ دقیقاً به همین دلیل است که من این لیست از بهترین پلاگین های SEO را برای وردپرس تهیه کردم. این 8 افزونه برتر من و چگونگی کمک به شما در بهبود SEO شما را جزئیات می دهد.

 

1. Yoast SEO

پلاگین Yoast SEO
افزونه Yoast SEO WordPress بیش از یک دهه است که وجود دارد. بیش از پنج میلیون وب سایت آن را نصب کرده اند و این یکی از محبوب ترین گزینه ها است.

یکی از بهترین قسمتهای Yoast SEO توانایی ایجاد و مدیریت نقشه سایت XML شماست. این کار بسیار آسان تر از اینکه خودتان نقشه سایت خود را کد کنید ، به خصوص اگر سابقه فنی زیادی ندارید.

Yoast SEO به شما کمک می کند محتوای تکراری را شناسایی و از آن اجتناب کنید ، بنابراین دیگر نگران جریمه شدن توسط Google نخواهید بود و این الگوهایی را برای عناوین و توضیحات متا ارائه می دهد که باعث جذابیت بیشتر صفحات شما در SERP می شود.

برای دسترسی به همه این ویژگی ها و مزایا می توانید افزونه Yoast SEO را به صورت رایگان نصب کنید. اما یک نسخه ممتاز با 89 دلار سالانه نیز وجود دارد که به شما امکان ارتقا مانند:

پیش نمایش صفحه در سیستم عامل های مختلف
پیشنهاداتی برای پیوند داخلی
گزینه های مدیریت را تغییر مسیر دهید
پشتیبانی 24/7
بدون تبلیغات
حداقل توصیه می کنم افزونه Yoast SEO رایگان را برای وردپرس امتحان کنید.

 

 

2. افزونه SEO Framework
یکی دیگر از گزینه های عالی است که می توانید در نظر بگیرید. من این افزونه وردپرس را بسیار دوست دارم زیرا در شرکت های بزرگتر و در مقابل شرکت های بزرگ ساخته شده است.

رابط کاربری آن هنگامی که با وردپرس ادغام می شود به طور طبیعی با هم مخلوط می شود ، بنابراین در ظاهر به نظر می رسد که قرار است در آنجا باشد ، در مقابل ظاهر مزاحم.

در اینجا نگاهی به یکی از ویژگی های مورد علاقه من در این افزونه است.

پلاگین SEO Framework
این افزونه مقیاسی رنگی ارائه می دهد که به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه می توانید هر پست را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان نما را روی نوارهای ستون SEO قرار دهید تا یادداشت هایی را برای نحوه بهبود خاص صفحات مشخص کند. همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، این یادداشت توضیح می دهد که چگونه می توان عنوان را برای اهداف SEO بهبود بخشید.

افزونه SEO Framework رایگان است و هیچ گونه تبلیغات یا افزایشی برای آزار شما در حین کار ندارد. به طور کلی ، من از عملکرد این افزونه سبک وزن خوشحالم.

 

 

3. پلاگین Broken Link Checker

الگوریتم های Google شما را به دلیل لینکهای خراب مجازات می کنند ، بنابراین افزونه وردپرس Broken Link Checker برای وب سایت شما بسیار ارزشمند است.

اگر مثل من هستید ، تعداد زیادی لینک داخلی و خروجی در محتوای وبلاگ خود دارید. شما می توانید صفحات سایت خود را کنترل کنید ، اما وضعیت صفحات در وب سایت های دیگر از دست شما خارج است.

در اینجا مثالی است. بگویید در یکی از پست های وبلاگ خود از نقل قول ، تصویر یا آماری از وب سایت دیگری استفاده کرده اید. اما به یک دلیل یا دلیل دیگر ، آن سایت دیگر از شر آن صفحه خلاص شد یا آن را با محتوای دیگری ادغام کرد بدون اینکه ریدایرکت اضافه شود. اکنون شما یک لینک خراب در سایت خود دارید.

افزونه Broken Link Checker هر پیوند شکسته در سایت شما را شناسایی کرده و حذف ، ویرایش یا رد کردن مشکل را فقط با چند کلیک برای شما آسان می کند.

این نه تنها برای سئو عالی است ، بلکه از نظر تجربه کاربری نیز مهم است. تو نمی خواهی 

بازدید کنندگان وب سایت برای کلیک بر روی پیوند به یک صفحه خراب.

 

 

4. افزونه All in One Schema Rich Snippets

All In One Schema Rich Snippets نحوه نمایش صفحات شما را در نتایج موتور جستجو با قطعه های غنی ، که خلاصه ای کوتاه و تعاملی از صفحه شما هستند ، بهبود می بخشد. آنها حاوی مواردی مانند قیمت گذاری ، عکس ، رتبه بندی ستاره یا بازبینی هستند.

 

این پلاگین محبوب نشانه گذاری طرحواره می تواند به شما در افزودن مواردی از جمله:

 

فیلم های

مقالات

دستور پخت

مناسبت ها

مردم

محصولات

مقالات

قطعه های غنی از همه وب سایت ها سود می برند ، اما به خصوص برای سایت های تجارت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار هستند. کاربران برای خواندن بررسی محصولات شما مجبور به گذراندن مراحل زیادی نیستند. آنها می توانند رتبه بندی ستاره را از صفحه نتایج موتور جستجو مشاهده کنند. افزودن قطعه های غنی به موتورهای جستجو می گوید دقیقاً چه اطلاعاتی را باید در نتایج جستجو بگنجانید.

 

 

5. Rank Math

Rank Math به شما امکان می دهد تمام نیازهای صفحه SEO خود را برای هر نوع محتوایی در وب سایت خود مدیریت کنید. این افزونه وردپرس بسیار کارآمد است زیرا با کنسول جستجوی Google یکپارچه شده است ، بنابراین شما می توانید تمام اطلاعات مهم را مستقیماً از داشبورد مدیریتی خود در وردپرس مشاهده کنید.

 

افزونه Rank Math همچنین به شما امکان می دهد برچسب های متا را برای مواردی مانند این مدیریت کنید:

 

noindex

nofollow

این افزونه وردپرس به شما می گوید که برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید و همچنین به شما نشان می دهد که برای جستجوهای مختلف چه تعداد برداشت را دارید. Rank Math همچنین خطاهایی را که Google در سایت شما مشاهده می کند شناسایی می کند. دسترسی ، خواندن و هضم همه این اطلاعات آسان است.

 

علاوه بر این ، Rank Math دارای ویژگی هایی برای:

 

نقشه های سایت XML

قطعه های غنی

توصیه های پیوند داخلی

نظارت 404

تغییر مسیر می دهد

سئو محلی

سئو تصویر

 قطعاً یکی از بهترین افزونه های جستجوگرها برای وردپرس است. برای کسانی که به دنبال یک فروشگاه واحد برای همه این ویژگی ها هستند عالی است.

 

 

6. دستیار تحریر SEO SEMrush

پلاگین دستیار نوشتن SEMrush

افزونه SEMrush SEO Writing Assistant برای وردپرس به اندازه سایر پلاگین هایی که تاکنون بررسی کرده ایم مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما هنوز هم یک گزینه برتر برای بررسی است.

 

SEMrush یکی از بهترین جعبه ابزارهای آنلاین موجود برای سئو را دارد. این مارک نام بزرگی در صنعت جستجوگرها است ، بنابراین قطعاً می خواستم افزونه آن را در این لیست قرار دهم.

 

برای اینکه این افزونه کار کند ، باید یک حساب کاربری در SEMrush داشته باشید که در صورت نداشتن می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید. حساب رایگان به شما امکان دسترسی به فقط یک الگو را می دهد ، بنابراین احتمالاً می خواهید برای استفاده از این افزونه به برنامه حق بیمه ارتقا دهید.

 

این افزونه محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس میزان مطلوب بودن نوشتن مقاله ، به شما امتیاز می دهد. پیشنهادات متنی را مشاهده خواهید کرد که نحوه بهبود محتوای شما را برای اهداف SEO توضیح می دهد.

 

با دستیار نوشتن ، می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را نیز اضافه کنید. این پلاگین براساس این کلمات کلیدی توصیه هایی را برای شما ارائه می دهد.

 

برای یک افزونه عالی SEO WordPress ، وب سایت های دیگر واقعاً از آن استفاده نمی کنند ، قطعاً دستیار نوشتن سئو توسط SEMrush را در نظر بگیرید.

 

 

7. پلاگین All In One SEO

بسته All in One SEO شناخته شده و محبوب است. بیش از دو میلیون نصب فعال روی وردپرس دارد. همانطور که از نام آن پیداست ، این یک پلاگین "همه در یک" دیگر برای نیازهای SEO شماست. یکی از دلایل محبوبیت آن داشبورد تمیز و آسان برای پیمایش است.

 

 

ویژگی های اساسی All in One SEO Pack رایگان است ، اما می توانید با قیمت 57 دلار در سال به نسخه ممتاز آن ارتقا دهید. اگر چندین وب سایت دارید ، ممکن است بخواهید مجوز کسب و کار خود را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد سالانه با 10 دلار با 97 دلار از این افزونه استفاده کنید. حتی می توانید برای استفاده از این افزونه در تعداد نامحدود سایت ، مجوز نمایندگی را با قیمت 419 دلار در سال خریداری کنید.

 

با این اوصاف ، اگر یک وبلاگ یا راه اندازی اولیه داشته باشید ، نسخه رایگان احتمالاً پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. برای مبتدیان عالی است ، اما من بسیاری از کاربران پیشرفته وردپرس را می شناسم که از این افزونه نیز استفاده می کنند. احتمالاً شبیه ترین آن به Yoast SEO است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. بزرگترین تفاوت بین این دو افزونه رابط و گزینه های قیمت گذاری برای سازمان ها در اندازه های مختلف است.

 

نتیجه

وب سایت شما باید اولویت SEO را داشته باشد. من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم

 

من توصیه می کنم راهنمای من درباره تاکتیک های SEO را که باید بازنشسته شوید مرور کنید ، بنابراین می توانید اتلاف وقت را برای استراتژی هایی که کار نمی کنند متوقف کنید.

 

ببین ، فهمیدم من انتظار ندارم شما یک شبه متخصص SEO شوید. اما حداقل باید از برخی از ابزارهای SEO موجود در اینترنت استفاده کنید.

 

اگر وب سایت وردپرس دارید ، پلاگین های بی شماری در اختیار شماست. با این حال ، فکر می کنم بهتر است روی هشت برتر که در بالا به آنها اشاره کردم تمرکز کنید. چیزی برای همه در این لیست وجود دارد. برخی از این افزونه ها برای ویژگی های خاص SEO هستند ، در حالی که برخی دیگر طیف گسترده تری از عناصر SEO را در بر می گیرند.

 

در هر صورت ، من اطمینان دارم که خواهید دید این راهنما یک مرجع مفید برای افزودن افزونه های SEO به سایت وردپرس شماست.

  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • تکنولوژی برتر