سئو و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

مهم است که چه نوع استراتژی SEO را می خواهید استفاده کنید ، مهم است که به چه نوع تلاش برای ایجاد لینک سازی بپردازید ، اما اطمینان حاصل کنید که این مربوط به کیفیت است نه کمیت. اگر در دستیابی به هر رتبه قابل احترامی در SERP های گوگل جدی هستید ، از نرم افزارهای تولید لینک ، مقاله های اسپینر یا موارد دیگر مانند آن استفاده نکنید. کار را انجام دهید و وقت بگذارید ، کیفیت را نسبت به کمیت بالا ببرید. همچنین بهتر است اولویت ها را در تولید محتوا و سئو جدی بگیرید. طراحی سایت، سرعت سایت، محتوا، لینک سازی، ظاهر سایت، فیلم ، عکس ، ویدیو و هزاران فعالیت دیگر پیش رو دارید که ممکن است بخواهید در وبسایتتان پیاده سازی کنید اما یادتان باشد یکی از مهمترین اقداماتی که باید مد نظر داشته باشید این است که اولویت بندی کنید. بدانید هر مورد در چه زمانی بیشترین تاثیر را برای وبسایت و کسب رتبه بهتر خواهد داشت. مطمئنا زمان و پول شما محدود است پس اولویت بندی برا سئو را جدی بگیرید.

 

 

محتوا :

محتوای اصلی یک سایت همیشه مهمترین است. اگر محتوا کوتاه باشد ، رتبه بندی SERPنیز کاهش می یابد. هدف Googleبرای ارائه مناسب ترین نتایج به سریع ترین شکل ممکن ارتباط زیادی با ارائه بهترین محتوای ممکن دارد. اگر محتوا خوب نباشد ، چگونه می تواند مرتبط باشد؟

بخاطر داشته باشید که اکثر افراد اکنون به طور خودکار به گوگل اعتماد می کنند ، زیرا حدس میزنند که اولین نتیجه بهترین نتیجه خواهد بود. به نوبه خود ، همه این رتبه یک را می خواهند ، اما اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب نباشد ، شما احتمالا ن را کسب نخواهید کرد. حقیقت این است که محتوای عالی اغلب به اشتراک گذاشته می شود. همه می خواهند چیزی را به اشتراک بگذارند که ارزش واقعی دارد. بنابراین وقت خود را به محتوا اختصاص دهید ، زیرا این مهم است.

واضح است که ، برای موفقیت در بازاریابی محتوا ، باید ارزش ارائه کنید. شما باید در پاسخ دادن به سوالات یا درک موضوع به مردم کمک واقعی کنید. اگر از محتوا صرف نظر کنید ، نمی توانید این کار را انجام دهید. محتوای عالی می تواند به اشکال مختلفی وجود داشته باشد ، اما در اینجا در مورد محتوای نوشتاری صحبت می کنیم.

اگر در تولید محتوای مناسب ممارست به خرج دهید و دائما تمرکز شما روی کیفیت محتوا به جای کمیت باشد احتمالا نتایج بهتری میگیرید. البته اهمیت سن دامنه و تعداد ایندکسهای گوگل را هم اصلا نمیتوانید دست کم بگیرید. اما اگر قرار است صرفا محتوا تولید کنید و توی گوگل بریزید، حتی اگر به صفحه اول هم برسید(که نمیرسید) وقتی کاربرانی که به وب شما هدایت میشوند از محتوایتان رضایت نداشته باشند مطمئنا رتبه خود را از دست خواهید داد. گوگل به شکل های گوناگون و از طرق مختلف رصد میکند که ایا کاربران از محتوای وبسایت ها رضایت دارند یا خیر. ایا نیاز کاربر برطرف شده؟ سوال او پاسخ داده شده؟

در غیر این صورت شما اگر رتبه ای را هم به دست اورده باشید ، از دست خواهید داد.

 

 

اهمیت لینک بیلدینگ و لینک های با کیفیت :

وقتی صحبت از سئو می شود ، به مکان نیز مربوط می شود ، در مورد لینک های خود صحبت کنیم. شما افرادی را می خواهید که از سراسر جهان با شما ارتباط برقرار می کنند ، اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای مرتبط و با کیفیت بالا به شما لینک می دهند.

این پیوندها از چه وب سایتی می آیند؟ بسیار مهم است. به عنوان مثال ، پیوندی از فوربس بسیار ارزشمندتر از هزاران پیوند با کیفیت پایین است ، به ویژه هنگامی که آن لینک از محتوای مرتبط حاصل می شود. این بدان معنا نیست که برای موفقیت در سئو حتما به پیوندی از فوربس نیاز دارید ، اما مطمئناً یافتن دامنه های با کیفیت که به شما لینک دهند بسیار کمک میکند.

ایجاد پروفایل لینک سالم و با کیفیت کار دشواری است. اگر تلاش خود را بر روی محتوای عالی متمرکز کنید ، شاید با گذشت زمان این پیوندها به طور طبیعی پیدا شوند. ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد ، اما احتمالا لینک های خوبی دریافت خواهید کرد. اگرچه به دنبال پیشرفت سریع تر هستید ، می خواهید به سرعت بخشیدن به کارها نیز کمک کنید.

یکی از کارهایی که توصیه میشود و میتوانید انجام دهید استفاده از پست های میهمان برای سایت های با کیفیت است. البته هنوز اطلاع دقیقی ندارم که این کار تا چه حد در وب ایران پیاده شدنی است اما معمولا وبلاگ سایت ها یا وبلاگهای بزرگ و با کیفیت یک صنعت به نویسندگان محتوا اجازه میدهند برایشان محتوای با کیفیت و مناسب تولید کنند و در مقابل نوینسند در همان محتوا به وبسایت خود لینک دهد. در این حالت وبسایت بزرگ یک محتوای جدید و خوب به دست اورده و وبسایت نویسنده هم یک لینک با کیفیت دریاف کرده است. میتوانید به آن به عنوان یک باز برد برد نگاه کنید اگر امکان انجامش را داشته باشید.

روی محتوا تمرکز کنید ، اما روی لینک ها نیز تمرکز کنید. کار آسانی نیست. به هیچ وجه اگر چنین بود ، همه این کار را می کردند. خیر ، کار زیادی برای انجام دادن هست و کار بسیار زمان بر خواهد اما وقتی مقدار زیادی از ترافیک ارگانیک رایگان که به مرور زمان به سایت شما سرازیر می شود را ببینید مطمئنا احساس خوبی در مقابل کاری که انجام داده اید خواهید داشت و میتواند کسب و کار شما را هم توسعه دهد.

  • ۹۹/۰۷/۰۳
  • تکنولوژی برتر