سئو و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

نکات و ابزارهایی برای نوشتن محتوای مناسب SEO

محتوا

سئو

آیا می خواهید تجارت شما بدون افزایش بودجه بازاریابی شما رشد کند؟ سپس مطمئن شوید که محتوای دوستانه سئو تولید می کنید.

نحوه کار آن در اینجا است.

وب سایت های بهینه سازی شده موتور جستجو (SEO) با اقتدار خوب و نمایه لینک دهی خوب در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.

اگر وب سایت شما در صفحه اصلی نشان داده شود ، کلیک ها ، اشتراک ها ، پسندیدن ها و تعامل مشتری بیشتری خواهید داشت.

اگر هیچ کس صفحه شما را پیدا نکند ، حتی بهترین مقاله ها نیز بی فایده هستند.

نیازی به گفتن نیست ، اگر می خواهید کسب و کار شما رونق بگیرد ، باید مطمئن شوید که مطالب مناسب SEO را می نویسید.

نمی گویم آسان است. بسیاری از تفکرات و آینده نگری ها برای نوشتن محتوای قوی SEO وجود دارد.

اما هنگامی که اصول را یاد گرفتید و آنها را در فرآیند تولید محتوا قرار دادید ، خواهید دید که نتایج خوبی بدون افزودن به حجم کار شما ایجاد می کند.

با برخی از فعالیت های تبلیغاتی ، مانند ارسال خبرنامه های بازاریابی از طریق ایمیل به لیست مخاطبین خود و یک قیف بازاریابی خوب ، این کار را تقویت کنید ، و شما می توانید این کار را انجام دهید.

اما برای امروز ، بیایید به مبحث محتوای بهینه شده در سئو بپردازیم.

آنچه در اینجا خواهید خواند اینجاست.

از عناوین و عنوان های فرعی استفاده کنید

پیوندهایی را به مطالب قبلی اضافه کنید

طول مقاله خود را بهینه کنید

کلمات کلیدی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

تصاویر خود را بهینه کنید

مطالب را به اشتراک بگذارید

مطالب با کیفیت بالا بنویسید

ابزارهای بهینه سازی محتوا

محتوای سئو دوستانه

قبل از پرداختن به جزئیات ، بیایید مطمئن شویم که در یک صفحه هستیم.

دوستی با SEO به چه معناست؟

محتوای سازگار با SEOنوع محتوایی است که به گونه ای ایجاد می شود که به موتورهای جستجو کمک می کند تا آن را در رتبه بندی بالا قرار دهند.

اگرچه برخی از بازاریاب ها فکر می کنند این بدان معنی است که باید با کلمات کلیدی پر شود ، اما در واقع به این منظور است که به آنها کمک می کند تا موتورهای جستجو محتوای شما را در موضوعی که می خواهید پوشش دهید پیدا کنند ، درک کنند و به آن متصل کنند.

همانطور که می خواهید در این مقاله بخوانید ، ساختن محتوای شما مناسب با SEO بسیار بیشتر از پاشیدن کلمات کلیدی در اطراف پست ها ، فیلم ها و سایر اشکال محتوا است.

چگونه محتوای خود را سئو دوستانه کنیم

 

 

1. از عنوان و زیر عنوان استفاده کنید

استفاده از عناوین و عنوان های فرعی چندین کار را برای بهینه سازی SEO انجام می دهد.

اول ، این باعث می شود که نوشتن شما قابل ویرایش باشد و بنابراین برای خوانندگان راحت تر خوانده شود. افراد بیشتر تمایل دارند چیزهایی را که خواندن آنها آسان است به اشتراک بگذارند.

در مورد ربات های موتور جستجو نیز همین طور است. هنگام جستجوی سایت شما ، آنها عناوین اصلی شما را تشخیص می دهند و از آنها برای درک بهتر محتوای شما استفاده می کنند ، مانند مهمترین قسمت ها و غیره.

همچنین ، داشتن سرصفحه ها و زیر عنوان ها اشباع کلمات کلیدی را افزایش می دهد ، اما به یاد داشته باشید که برای بازی در سیستم از این سو استفاده نکنید.

 

 

2. پیوندهایی را به مطالب قبلی اضافه کنید

یکی از راه های رتبه بندی محتوا در موتورهای جستجو ، تعداد بک لینک هایی است که دریافت می کنند.

محتوای خوب تمایل به بازگشت بک لینک زیادی دارد - چه خارجی و چه داخلی.

اگر می خواهید ترافیک ایجاد کنید و محتوای قدیمی خود را بالاتر رتبه بندی کنید ، نمی توانید از پست های جدیدتر پیوند به آنها را فراموش کنید.

این کمک می کند تا ربات های موتور جستجو - و افراد - بهترین مقالات شما را پیدا کنند.

بعلاوه ، پیوند به وب سایت های معتبر و با کیفیت اعتبار وب سایت خود را افزایش می دهد. هرچه پیوندها بهتر باشند ، صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود.

همچنین ، استفاده از منابع معتبر در متن متن شما اعتماد خوانندگان را ایجاد می کند.

 

 

3. طول مقاله خود را بهینه کنید

به گذشته ، بیشتر پست های وبلاگی که خوانده اید تا چند صد کلمه دارند. این یک بازی اعداد بود ، هرچه پست های بیشتری منتشر کنید ، بازدید بیشتری خواهید داشت.

این روزها ، به ندرت اتفاق می افتد. حتی در وبلاگ GetResponseکه هم اکنون می خوانید ، بیشتر مقالاتی را پیدا می کنید که بیش از 1500 کلمه هستند و کمتر منتشر می شوند.

این به این دلیل است که در چند سال گذشته ، Googleنشان داده است که اولویت بیشتری را به محتوای طولانی تر و با کیفیت بالاتر می دهد. آنها قصد دارند بهترین پاسخ های ممکن را به کاربران خود ارائه دهند و این اغلب به داشتن پست هایی منجر می شود که دقیق ترین پاسخ را به پرسش کاربر ارائه دهند.

نوشتن 300 مقاله دیگر کافی نیست. اما این نیز در مورد آب دادن به محتوای شما نیست.

به گزارش های Google Analyticsخود نگاهی بیندازید و ببینید کدام پست ها بالاترین میزان جذب را برای شما ایجاد می کنند. کدام یک بیشتر بازدید می شوند و کدام یک بیشترین مدت را می خوانند. و سپس ، کدام یک بالاترین تبدیل را ایجاد می کنند ، به عنوان مثال ، ثبت نام در خبرنامه.

سپس ، از این اطلاعات برای یافتن رویکردی که برای طاقچه شما بهترین کار را دارد استفاده کنید.

جایزه:

بیاموزید که چگونه SEO و بازاریابی ایمیل را ترکیب کنید. این راهنمای رایگان را بگیرید و لیست خود را از طریق محتوای بهینه شده برای موتور جستجو رشد دهید:

یک دوره خرابی برای ایجاد لیست ایمیل از طریق SEO

 

 

4- کلمات کلیدی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

برخی از بازاریابان دوست دارند فقط بنشینند و شروع به نوشتن کنند. آنها بهینه سازی SEO را برای آخرین لحظه ترک می کنند.

دیگران با نوشتن کلمات کلیدی که می خواهند در محتوای خود وارد کنند شروع می کنند.

این رویکردی است که من ترجیح می دهم.

شما با شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود شروع می کنید. یا آنها را از بالای سر خود بیرون می آورید ، از ابزار برنامه ریزی کلمات کلیدی استفاده می کنید مانند یکی از Google ، از ابزار پیشرفته SEO مانند Ahrefs یا SERPSTAT استفاده کنید یا یک آژانس جستجوگر SEO استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

اگر هنوز این روند را شروع نکرده اید ، باید با این راهنمای تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید.

 

و هنگامی که شروع به نوشتن کردید ، از کلمات کلیدی عنوان ، عنوان ، توضیحات متا ، برچسب های ALT و نسخه اصلی استفاده کنید.

 

 

5. تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر برای جالب و به اشتراک گذاشتن محتوای شما ضروری است. افراد به مراتب بیشتر از شرکتی خرید می کنند که وب سایت آن عکسهای جذاب و مرتبطی دارد.

 

با افزودن کلمات کلیدی به پرونده های تصویری و ارائه برچسب های ALT می توانید عکس ها را بهینه کنید.

 

حتماً اندازه عکس را نیز بهینه کنید. تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند ، زمان بارگیری را کاهش می دهند و به SEO آسیب می رسانند.

 

بدون به خطر انداختن دید و کیفیت ، تصویر را تا حد ممکن کوچک کنید. بسیاری از ویرایشگران تصویر با ویژگی های داخلی به شما امکان می دهند این کار را انجام دهید. اگر شما آن را دریافت نکرده اید ، یک گزینه جایگزین برنامه Squoosh است ، ابزاری رایگان که به شما امکان می دهد فایلهای تصویری خود را سریع اندازه کنید و فشرده کنید.

 

 

6. مطالب را به اشتراک بگذارید

بنابراین ، شما با موفقیت موفق به نوشتن مقاله ای جالب و مناسب برای جستجوگرها ، محتوای پرمحتوا و مطالب جالب شده اید که افراد می خواهند آن را بخوانند. گام بعدی این است که آن را به اشتراک بگذارید. وب سایت هایی مانند ShareThis و AddThis افزودن دکمه های شبکه های اجتماعی به وب سایت شما را آسان می کنند تا افراد بتوانند مطالب را به راحتی به اشتراک بگذارند.

 

 

7. محتوای با کیفیت بالا بنویسید

این مورد باید کاملاً مشهود باشد ، اما همیشه اعمال نمی شود. بهترین راه برای جلب توجه مردم به مطالعه و تعامل با مطالب شما نوشتن محتوایی مفید و سرگرم کننده است. موتورهای جستجو به سایتهایی که دارای محتوای با کیفیت و مرتبط هستند پاداش می دهند. کیفیت تقریباً از هر فاکتور دیگری در این لیست مهمتر است.

  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • تکنولوژی برتر