سئو و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

ایجاد لینک مهم است (اما چالش برانگیز است)

یک داستان پایان ناپذیر - همیشه SEOکارهایی وجود دارند که ادعا می کنند لینک سازی مهم نیست و SEO هایی که به طرز فکری جدی به دنبال روش های جدید برای به دست آوردن لینک هستند و "ساختن" را به "درآمد" تبدیل می کنند. شما بهتر است در تیم دوم باشید ، زیرا جریان بی پایان مطالعات و نظرسنجی ها نیز وجود دارد ، و ثابت می کند بک لینک ها به طور ثابت یکی از اصلی ترین عوامل رتبه بندی هستند و همبستگی مستقیم رتبه بندی سایت ها با پروفایل های بک لینک آنها را نشان می دهد. گوگل درمورد پروفایل های لینک غیر طبیعی بک لینک و روش های دستکاری لینک سازی سخت گیری میکند ، بنابراین انجامش دهید. اگرچه پیوندهای بی کیفیت ناخواسته به احتمال زیاد توسط Google تخفیف داده می شوند و از ارزش آنها کم می شود ، اگر به دنبال روش های نامشروع باشید احتمال جریمه دستی گوگل وجود دارد.

نظرسنجی اخیر ایجاد لینک ایجاد شده توسط SEO PowerSuite نشان می دهد که اکثر SEO ها اکنون با کمبود فرصت ها ، ایده ها یا تجربه به همان روش دست و پنجه نرم می کنند ، اما هنوز برخی از تاکتیک های قدیمی و جدید وجود دارد که با تأکید بر عقل سلیم ارزش تلاش دارند. برخی توصیه ها به شرح زیر است:

وقت تلف نکردن برای تاکتیک های کلاه خاکستری و اسپمی ،

با سرعت طبیعی نرمال پیش بروید ،

ایجاد محتوای مفید و کرنراستون بار ارزش پیوند گیری ،

استفاده از رپورتاژ اگهی

 

2. موبایل بسیار مهم است

امروزه ، جستجوی تلفن همراه هر روز بیشتر می شود و گوگل به آرزوی خود برای بازتاب نیازهای کاربران در موبایل پیش میبرد. ممکن است در اینده نسخه موبایل یک وبسایت عامل اصلی تعیین رتبه وبسایت باشد. Google صفحات همراه شتاب ده (AMP) را معرفی کرده است که ممکن است 4 برابر سریعتر از صفحات عادی بارگیری شود و با نکات اندک ، تجربه کاربر را بهبود بخشد. مطالعات موردی نشان می دهد که اجرای AMP عوامل رفتاری کاربر مانند CTR و نرخ گزاف را نیز بهبود می بخشد. بنابراین ، AMP اکنون یک عامل رتبه بندی نیست ، اما ممکن است یکی از آنها شود.

زمان آن فرا رسیده است که برخی تغییرات را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که صفحات تلفن همراه شما در مقایسه با صفحات دسک تاپ ، دست و پا چلفت ، خالی و کم اطلاع آور نیستند. شاید دوست داشته باشید که صفحات موبایل خود را در چارچوب amp قرار دهید. نمیتوان به طور جدی توصیه کرد که شما حتما به amp نیاز دارید اما بهتر است در مورد ان تحقیق کنید و اگر به صلاح شماست از ان برای بهبود سرعت وبسایتتان استفاده کنید.

 

3. جستجوی صوتی در حال افزایش است

تعداد ابزارهای مبتنی بر تشخیص صدا همچنان در حال افزایش است - ما سیری و کورتانا را داریم که به ما راهنمایی می کنند "برای بهترین پیتزا در نزدیکی من کجا بروم" و به ما یک شوخی می گویند.

صحت تشخیص صدا نیز همچنان بهبود می یابد - مایکروسافت گزارش کرده است که به میزان خطای کلمه 5.1٪ رسیده است ، فیل شیلر SVP اپل در مصاحبه خود با جان گروبر شوخی کرد که دیگر از گفتن "سلام سیری" روی صحنه نمی ترسد. بیش از 70 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی اخیر HigherVisibility اعتراف کرده اند که حداقل یک بار در ماه از جستجوی صوتی استفاده کرده اند و تقریباً نیمی از آنها به صورت هفتگی یا روزانه از آن استفاده می کنند. طبق گفته های گوگل ، 20٪ از درخواست های تلفن همراه هم اکنون از طریق گفتار انجام می شود و ComScore حتی پیش بینی می کند که تا سال 2020 50 درصد از کل جستجوها را تشکیل دهد. پس شاید لازم است در بهینهه سازی وبسایت در آینده به این موضوع نیز توجه کنیم. برخلاف سوالات مبتنی بر متن ، سوالات جستجوی صوتی طولانی تر و از نظر هدف خاص تر هستند و جستجوگران منتظر راه حل های فوری واضح هستند. برای سازگاری با شیفت و بهینه سازی برای جستجوی صوتی ، تغییراتی وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید در محتوای خود اعمال کنید

  • ۹۹/۰۷/۰۳
  • تکنولوژی برتر