سئو و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مانند شکلات و کره بادام زمینی دست به دست می شوند. و اغلب سوالاتی در مورد چگونگی انطباق SEO و استراتژی از طرف افرادی که به هر شکل با سئو و دیجیتال مارکتینگ در ارتباط هستند مطرح میشود.

در اینجا برخی از متداول ترین سوالاتی که در مورد محتوا و سئو سایت دریافت می شود و برخی از پاسخ های مقدماتی کوتاه آورده شده است.

 

1- چگونه می توانم برای پست های وبلاگ خود "سئو" کنم؟

این یک سوال گسترده است - اما به طور کلی ، نحوه "انجام SEO" برای یک پست وبلاگ ابتدا انجام تحقیقات کلمات کلیدی است تا بدانیم کدام کلمات کلیدی را می خواهیم هدف قرار دهیم. برای این منظور ، ما میتوانیم اولین جستجو را در گوگل وارد کنیم. در مورد صنعت یا محصولات خود در گوگل جستجو کنیم و گوگل تا حدودی تحقیقات کلمات کلیدی SEO ما را برای مشتریان ما انجام می دهد و می تواند لیستی از کلمات کلیدی را برای هدف قرار دهد.

پس از داشتن کلمات کلیدی ، می توانیم پست های وبلاگ ایجاد کنیم که تمرکز بر استفاده از آن کلمات کلیدی باشد - و متن مورد نظر خود را با استفاده از آن کلمات کلیدی در عنوان ، زیرعنوان ها و متن اصلی بهینه می کنیم.

نکته مهم: ما اول برای انسان می نویسیم و دوم Google ، اما روش هایی برای انجام هر دو روش وجود دارد!

 

2- چگونه می توانم از سئو برای پادکست یا فیلم های خود استفاده کنم؟

آنچه توصیه می شود در واقع تبدیل فیلم یا پادکست شما به یک پست یا مقاله کامل وبلاگ است که برای سئو بهینه شده است. از دیدگاه ما ، این به معنای گرفتن افکار و ایده های منتقل شده در متن و انجام یک ویرایش یا بازنویسی سنگین است که به صورت تمیز و واضح به عنوان یک مقاله خوانده می شود ، و اطمینان حاصل کنید که کلمات و عباراتی که ما استفاده می کنیم شامل آن کلمات کلیدی هستند که Google می داند چه در مورد چه موضوعی هستند.

 

3- من یک مقدار محتوای قدیمی دارم که بهینه سازی نشده است. باهاش ​​چکار کنم؟

این سناریویی است که ما با مشتری ها بسیار می شنویم: آنها مدتی در تجارت بوده اند و سالها محتوای وبلاگ در سایت خود دارند ، اما آنها نمی دانند چه چیزی واقعاً باعث ارسال ترافیک می شود و چه چیزی نیست - یا چگونه می توانند انها را بهبود ببخشند.

 

با یک گزارش شروع میکنیم، چه محتواهایی از قبل رتبه بندی خوبی دارد - و برای چه کلمات کلیدی؟ من شخصاً دارای رتبه پست وبلاگ برای متن آهنگ تصادفی بوده ام که در پست خود گنجانده ام ... اما بدیهی است که این نوع ترافیکی نبود که می خواستم.

می خواهیم برای چه کلمات کلیدی تلاش کنیم؟ یک مربی بهداشت احتمالاً هرگز نمیتواند واژه "کاهش وزن" را بدست آورد اما ممکن است چیزی مانند "مربی رژیم غذایی برای زنان میانسال" را هدف قرار دهد.

وقتی اطلاعات مربوط به گزارش را بدست آوردیم ، می توانیم اولویت بندی کنیم: آیا می خواهیم ابتدا محتوای قدیمی را به روز کنیم یا می خواهیم روی محتوای جدید بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی که می خواهیم برای آنها رتبه بندی کنیم تمرکز کنیم؟ (یا ترکیبی از هر دو.) در هر صورت ، ما در برنامه بازاریابی محتوا و تقویم تحریریه شما رو به جلو حرکت می کنیم.

 

4- آیا برای محتوای خود به SEO احتیاج دارم؟

این در واقع یک سوال بسیار متداول است که می شنوم ، و پاسخ این است: بستگی دارد! من معمولاً ابتدا با طرح یک سوال پاسخ می دهم: بیشتر مشتریان خود را از کجا می آورید و از این کار راضی هستید؟ اگر آنها بگویند که تجارتشان بیشتر مبتنی بر ارجاع است ، یا اگر یک سرویس بسیار پیشرفته هستند که برای رزرو کامل به تعداد زیادی مشتری احتیاج ندارند ، شاید واقعاً نگران SEO نباشند. اگر مدل کسب و کار آنها دائماً به تبلیغات جدید زیادی نیاز دارد (برای دوره ها ، سایت های عضویت ، محصولات فیزیکی و غیره) و / یا بیشتر تجارت خود را از طریق تبلیغات بدست می آورند ، SEO احتمالاً یک استراتژی عالی برای افزودن به این ترکیب است - هرچه ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد کنیم ، منجر به افزایش بازدهی می شود!

 

5- چگونه می توانم از کلمات کلیدی استفاده کنم؟

تحقیقات کلمات کلیدی SEO موضوعی کاملاً پیچیده است - و موضوعی که امروز قصد بررسی آن را ندارم!

بهترین پاسخ من این است که به یک متخصص پول پرداخت کنم تا یا تحقیق را برای شما انجام دهد ، یا اینکه به شما یاد دهد چگونه ساده ترین فرم را انجام دهید. زیرا تحقیقات مناسب با کلمات کلیدی می تواند یک تغییر دهنده برای بازاریابی محتوای شما باشد. این می تواند به شما نشان دهد که افراد شما در حقیقت چه چیزی را جستجو می کنند ، چه سوالاتی را می پرسند ، دقیقاً چه عباراتی را در Google تایپ می کنند تا سعی کنند مشکلی را که شما حل می کنید حل کنند.

 

6- من نیازمند سئو هستم. آیا حتما خودم باید این کار را انجام دهم؟

نه شما اجباری برای یادگیری یا پیاده سازی SEO توسط خودتان ندارید. به جای این میتوانید وقت خود را صرف پیدا کردن افرادی کنید که در حوزه سئو تخصص و تجربه کافی را داشته باشند.

  • ۹۹/۰۷/۰۳
  • تکنولوژی برتر